Friday, May 28, 2010

KLINIK HERBALIS 3/10

Alhamdulillah, seramai 13 orang herbalis telah menjayakan klinik herbalis pada kali ini. Kali ini kami membincangkan tentang KOLESTROL secara panjang lebar. Mudah-mudahan dengan klinik ini dapat kami memahami lebih mendalam akan permasalahan yang timbul daripada pengambilan kolestrol yang berlebihan dan cara-cara untuk mengatasinya.

Herbalis Cik Syifa' telah ditugaskan sebagai moderator pada kali ini. Beliau telah dapat membentangkan kertas kerja yang diberikan dengan baik dan mendapat kerjasama yang menggalakkan daripada peserta yang hadir dalam menjayakan program ini.


Sebelum klinik dimulakan, PJM cikgu Murad bersama rombongan yang akan bertolak dengan bas melawat pejabat HPA d Perlis dan Kedah, telah memberikan taklimat tentang perjalanan dan aturcara lawatan. Semuga pengedar-pengedar yang pergi akan lebih memahami akan perjuangan HPA yang dipimpin oleh Tn Hj Ismail.








Hasil daripada mesyuarat anggota Unit Herbalis pada sebelah petangnya, biro program sepertimana biasa akan membuka meja untuk sessi DIAGNOS dan KAUNSELING di beberapa lokasi KPJ yang akan datang, dengan tujuan untuk membantu mereka yang ada masalah kesihatan untuk mendapat rawatan yang sewajarnya.

JADUAL KPJ DALAM ZON TENGAH (JUN 2010)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...